Plan kampanii sprzedażowej

Magda-Bek-Majorka3 (33 of 62)

PLAN KAMPANII SPRZEDAŻOWEJ PRODUKTU ONLINE

Czy zastanawiasz się, jak dotrzeć ze swoim kursem, ebookiem do większej ilości osób?

A może masz już gotowy produkt online, ale nie wiesz jak stworzyć plan promocji, kiedy publikować treści, kiedy wysłać newsletter, czy przeprowadzić live, na czym się skupić i… jak to wszystko ogarnąć?

Gubisz się w ilości informacji i możliwości i potrzebny jest Ci jasny plan działania dopasowany do Twojej sytuacji?

Chciałabyś pomóc poprzez swój produkt jak największej ilości osób, ale wprowadzenie na rynek nowego produktu (lub kolejnej edycji programu) przyprawia Cię o ból głowy?

 

Rozumiem to. Wprowadzenie produktu na rynek (lub wypuszczenie kolejnej edycji programu) to ogrom pracy i zadań. Czasem przyglądamy się, jak inne osoby promują swoje produkty online i to wydaje nam się takie proste, do czasu gdy same tego nie przerobimy. Wiem, że lista zadań jest bardzo długa.

Na udaną kampanię sprzedażową składa się szereg elementów i działań, które są do zrealizowania zarówno przed wprowadzeniem produktu, jak i w momencie sprzedaży. Jeśli chcesz działać bez chaosu, bez poczucia zagubienia to przydatne jest stworzenie planu, konkretne zadania, które będziesz mogła realizować krok po kroku. Będziesz wtedy wiedziała na czym skupić się najpierw, co jest priorytetem, a co może jeszcze poczekać.

Moje klientki trafiają do mnie, gdy nie wiedzą w jaki sposób zaplanować swoje działania, wprowadzając na rynek kurs online czy ebooka. Zastanawiają się jakie treści publikować, w jaki sposób informować o swoim produkcie, na jakie działania postawić przed kampanią oraz w trakcie jej trwania. Razem układamy indywidualny  harmonogram działań i zadań, aby pozbyć się poczucia chaosu i zagubienia.

Jeśli chcesz stworzyć taki plan kampanii ze mną to z chęcią Ci w tym pomogę.

 

Jak przeprowadzić kampanię produktu online?

Planujesz stworzenie własnego e-booka, kursu online, warsztatów online lub masz już gotowy produkt online, tylko co z tą promocją? To nie jest tak, że pojawisz się nagle, publikując post, że już Twój produkt jest dostępny i spłynie fala zamówień. To zdarza się rzadko.

Wprowadzenie produktu na rynek to proces. Potrzebne jest budowanie społeczności, ale i wzbudzenie zainteresowania tworzonym przez Ciebie produktem. Potrzebne są treści, które wprowadzają w temat. Potrzebne jest budowanie zaufania, wzmacnianie pozycji eksperta. Istotne są nie tylko działania, które podejmujesz przed wprowadzeniem produktu na rynek (faza pre-kampanii), ale także to, co robisz w trakcie trwania kampanii, gdy już Twój produkt jest dostępny. Do tego dochodzi do podjęcia mnóstwo decyzji – kiedy napisać post, w jaki sposób ogłosić sprzedaż, kiedy wysłać emaile (i ile ich wysłać), jak przedstawić swoją ofertę?

Będę z Tobą szczera – lista zadań jest długa, a decyzji do podjęcia jest dużo. Wiem to, bo stworzyłam ponad 70 planów kampanii sprzedażowych. Wiem, że może być to wyzwaniem, ale gdy masz gotowy plan i wiesz, co i kiedy masz zrobić, jest łatwiej.

Nie dam Ci magicznej różdżki, ani gwarancji. Musisz nastawić się na pracę i działanie.

W jaki sposób pracuję? Przeprowadzam moje klientki przez proces kampanii sprzedażowej. Tworzymy plan działania, harmonogram zadań, strategię treści, e-maili i wszystkie elementy, które są potrzebne, abyś mogła wystartować ze swoim produktem online.

Zobacz, co możemy zrobić razem.

 

Będziesz wiedziała co i kiedy robić – na jakich zadaniach skoncentrować się przed startem sprzedaży swojego produktu online, a także w trakcie kampanii. Nie będziesz zastanawiać się kiedy napisać post (i na jaki temat), kiedy wysłać newsletter czy w jaki sposób poinformować o starcie sprzedaży swojego produktu (launch produktu).

Stworzę dla Ciebie strategię sprzedaży Twojego produktu online (określimy pakiety, ceny, wybierzemy bonusy), harmonogram treści w Twoich kanałach komunikacji w internecie. Otrzymasz listę zadań przed i w trakcie kampanii sprzedażowej.

Przygotujesz profesjonalną stronę sprzedaży swojego produktu online, na której zaprezentujesz swoją ofertę.

Twoje działania będą spójne, przemyślane oraz ułożone, abyś nie miała poczucia zagubienia. Przejdziesz przez proces kampanii krok po kroku, a ja będę Cię w tym wspierać.

Magda-Bek-Majorka3 (28 of 62)

Ofertę plan kampanii sprzedażowej produktu online kieruję do przedsiębiorczych kobiet, które chcą wprowadzić swój produkt online na rynek (np. e-book, kurs online, warsztaty online) lub przeprowadzić kolejną edycję programu.

Stworzysz plan kampanii sprzedażowej, abyś wiedziała co robić krok po kroku.

Zaprezentujesz swój produkt online, podzielisz się swoją wiedzą i w ten sposób pomożesz innym osobom. Stworzony plan będzie dopasowany do Ciebie, Twoich możliwości i zasobów.

 

Opowiedz mi o swoim produkcie online, napisz do mnie.

Plan kampanii sprzedażowej jest tworzony w oparciu o Twoje zasoby, możliwości i wizję. Nie proponuję Ci działań, na które nie masz czasu czy z którymi nie czujesz się dobrze. To Twój produkt. Twoja marka i styl. Skontaktuj się ze mną, umawiając się na darmową rozmowę lub napisz: kontakt@magdabek.pl – porozmawiamy o Twoim pomyśle, zasobach, a ja przedstawię Ci dalsze kroki i etapy.

 

PLAN DZIAŁANIA DOPASOWANY DO CIEBIE

Otrzymasz plan działania, harmonogramy, które są zgodne z Tobą i Twoimi zasobami.

WSPARCIE

Razem przejdziemy przez proces tworzenia kampanii Twojego produktu online.

ZADANIA

Otrzymasz konkretne zadania do wykonania. Nastaw się na działanie.

Twoja inwestycja

Stworzenie indywidualnego planu kampanii sprzedażowej dla produktu online: 3000 zł

Cena promocyjna: 2000 zł

 

Czas na kolejny krok

Jeśli chciałabyś zaplanować strategicznie kampanię sprzedażową produktu online, z moim wsparciem, krok po kroku – zapraszam Cię do kontaktu. Opowiedz mi o swoim pomyśle.

Umów się na darmową rozmowę 15-minutową ze mną albo napisz na adres email kontakt@magdabek.pl Porozmawiamy o Twoich wyzwaniach i planach.

Odezwij się do mnie i sprawdź, czy ta oferta jest dla Ciebie.

Kim jestem?

Jestem socjologiem i strategiem, absolwentką kierunku Nowy Marketing. Jako socjolog znam dobrze procesy zachodzące w społeczeństwie, w tym także w marketingu, a ponad 7 letnie doświadczenie w sprzedaży pomaga mi w codziennej pracy dla moich klientek.

Nie wierzę w magiczne sposoby, ale w dobre przygotowanie, analizę, plan z domieszką kreatywności.

Pomagam przedsiębiorczym kobietom skuteczniej działać w mediach społecznościowych i w internecie, aby mogły pokazać swoją ekspertyzę, wiedzę, zbudować społeczność i dotrzeć lub poszerzyć grono klientów.

Specjalizuję się w projektowaniu planów działań w mediach społecznościowych i internecie, strategii, tworzeniu kampanii sprzedażowych. Wspieram marki, które już istnieją, jak również pomagam wprowadzić na rynek nowe marki, produkty czy projekty.

Stworzyłam ponad 70 planów kampanii sprzedażowych dla kursów online, ebooków, warsztatów, programów subskrypcyjnych. Na swoim koncie mam strategie kampanii, które generowały 5, a nawet 6-cyfrowe przychody.

Największą nagrodą dla mnie są świetne efekty moich klientek i informacje, że wiedzą, w jaki sposób wykorzystać narzędzia, by ułożyć swoje działania w spójną całość.

Wśród moich klientek są przedsiębiorcze kobiety, ekspertki w swojej branży. Pracowałam  z dużymi i mniejszymi markami z różnych branż.

ponad 80 planów, analiz, strategii

Ponad 70 strategii kampanii

1 kot na klawiaturze (ale za to duży)

Opinie moich klientek

Magda jest wyjątkową osobą i współpraca z nią to prawdziwa przyjemność. Jest mistrzynią komunikacji w mediach społecznościowych i mogę ją polecić bez wahania każdej osobie, która chciałaby usprawnić swoją komunikacje i stworzyć skuteczny plan kampanii.

Jej życzliwość i wnikliwość sprawiają, że zyskujesz dużo więcej niż plan komunikacji w mediach społecznościowych czy plan kampanii sprzedażowej i na każdym kroku widać jej dbałość o szczegóły i troskę o klienta.

Marta Krasnodębska – mentor, strateg marki i biznesu online, Hakerki Sukcesu
joga-piekna-marta-kucinska

Pomoc Magdy w stworzeniu strategii sprzedaży kursu online była kluczowym elementem  w pracy nad całym kursem.

O ile wiedziałam jak chcę stworzyć sam kurs, tak element przygotowania kolejnych kroków samej sprzedaży jego, sposobu komunikowania innym, że coś takiego niedługo się pojawi były dla mnie czymś co spędzało mi sen z powiek.

Magda przeprowadziła mnie przez ten ważny element perfekcyjnie i z dużą cierpliwością. Jej praca była bardzo obszerna i dotykała wielu kanałów kontaktu z klientami. Wiedza Magdy jest ogromna, a sama współpraca z Magdą to czysta przyjemność. Polecam i ogromnie dziękuję!

Marta Kucińska, Nauczyciel jogi twarzy i konsultant Ajurwedy, Joga Piękna

urszula-rowinska

Zapraszając ponownie do współpracy Magdę, byłam bardzo ciekawa, czym mnie tym razem zaskoczy. I zaskoczyła. Nawet bardzo. Opracowała dla mnie strategię sprzedaży kursu w zgodzie ze mną. Bez udziwnień, sztuczek i w zgodzie z moimi i mojej marki wartościami. Dodatkowo, podpowiedziała kilka ciekawych rozwiązań, na które sama bym nie wpadła. A przede wszystkim współpraca z Magdą, opiera się na zaopiekowaniu, szacunku i zrozumieniu. I za to należą się Magdzie ogromne podziękowania w świecie galopujących strategii.

Trener administracji, trener mentalny, ekspert ds. administracji i zarządzania biurem – Biurowe rewolucje