Czas na kolejny wpis z cyklu „lekkie narzędzia”. Dowiedz się, jak w prosty sposób umożliwić klientowi umówienie się na konsultację, rozmowę z Tobą. W tutorialu poznasz narzędzie, z którego aktualnie korzystam, czyli Calendly. Dzięki niemu zarówno Ty, jak i klient oszczędzicie czas na wyborze terminu rozmowy. Umówienie się na rozmowę będzie szybkie i łatwe.
W postach o nazwie „lekkie narzędzia” pokazuję programy, które wykorzystuję w swojej pracy. Znajdziesz tutaj ułatwienia w prowadzeniu mediów społecznościowych, pomoce, które będziesz mogła wykorzystać w marketingu internetowym, działaniach online.
JAK W PROSTY SPOSÓB UMOŻLIWIĆ KLIENTOWI UMÓWIENIE SIĘ NA KONSULTACJĘ? NARZĘDZIE CALENDLY
Wszyscy jesteśmy zajęci. Zarówno Ty, jak i klienci mamy różne zadania do wykonania. Jestem zwolennikiem stosowania uproszczeń, tam gdzie się da. Jeśli chcesz, aby klienci umówili się z Tobą na rozmowę (np. bezpłatną), płatną konsultację lub pakiet, możesz wymieniać maile z propozycjami terminów. Każda odpowiedź na maila, wybór terminu to czas.
A gdyby ułatwić ten proces?
Z pomocą przychodzi narzędzie Calendly, czyli po prostu kalendarz, za pomocą którego można zarezerwować termin. Możesz zaznaczyć w jakich porach i dniach jesteś dostępna. Tak samo klient może wybrać dogodną dla niego porę. Jeśli przed rozmową potrzebujesz informacji, możesz umieścić formularz z pytaniami, aby przygotować się.
Po umówieniu terminu otrzymujesz informację na email. Tak samo osoba, która skorzystała z kalendarza. Szybko i prosto.
Sam kalendarz możesz osadzić na Twojej stronie internetowej, dzięki czemu osoby które odwiedzają Twoją stronę, mogą z niego skorzystać i wybrać dogodny termin.
Czy chcesz porozmawiać? Tutaj możesz umówić się ze mną na 15-minutową rozmowę.
Calendly to jedno z moich ulubionych narzędzi. Poniżej znajdziesz tutorial z informacjami, jak korzystać z tego narzędzia.
Jeśli chcesz zobaczyć większy widok – kliknij ikonę strzałki w prawym górnym rogu.
Zobacz większy widok
Przydatne funkcje w narzędziu Calendly:
♦ Ustaw zdjęcie na swoim profilu
♦ Dodaj opisy w swoim kalendarzu
♦ Wybierz nazwę, kolor
♦ Określ, kiedy można umówić się z Tobą na rozmowę, a kiedy jesteś niedostępna
♦ Wprowadź pytania dla osoby, która umawia się na konsultację – będziesz mogła lepiej przygotować się do rozmowy
♦ Umieść link do rozmowy lub osadź kalendarz na Twojej stronie – sprawdź czy wszystko działa :)
Mam nadzieję, że to narzędzie ułatwi Ci pracę z Twoimi klientami. Jeśli są osoby, którym przyda się ten tutorial – podeślij im link do wpisu.
Jeśli są inne narzędzia, których potrzebujesz – napisz proszę w komentarzu. Jeśli znasz osoby, dla których ten materiał, jak i cała seria będą przydatne – podziel się. Z góry dziękuję!