4 miejsca na Instagramie – pokaż ciekawie swoją markę

by Magda

jak-budowac-marke-na-instagramie

Instagram jest świetnym miejscem, w którym możesz zaprezentować swoją markę, w dobrym stylu. Zaangażowanie jest nawet kilkanaście razy większe niż w innych serwisach, więc wykorzystaj to ! Wprowadzane są nowe funkcję, dzięki który masz jeszcze więcej możliwości. To od Ciebie zależy co z nimi zrobisz. Możesz w ciekawy sposób ( i przyciągający uwagę) pokazać Twój biznes, blog czy zarazić pasją. Znajdziesz tutaj piękne zdjęcia ( Czy Ty także obserwujesz konta na widok których zachwycasz się i podziwiasz ich styl i klasę?). Możesz także działać strategicznie i wykorzystać tę platformę, by docierać do nowych osób, budować społeczność, ale i zapadać w pamięć. To kolejna przestrzeń, w której odbiorcy mogą spotkać się z Tobą i prowadzić dialog. To także szansa na to, by pozostać w pamięci i budować rozpoznawalną markę. Możesz stworzyć konto, które będzie ciekawe i interesujące.

W moim artykule pokażę Ci 4 miejsca, dzięki którym możesz pokazać to, co oferujesz – ciekawie, kreatywnie i w dobrym stylu. Wykorzystaj te możliwości, by pokazać swoją markę, zaangażować społeczność i zapaść w pamięć.


4 MIEJSCA NA INSTAGRAMIE – POKAŻ CIEKAWIE SWOJĄ MARKĘ

 

1.Bio na Instagramie

Opis na Instagramie (tzw. bio – możesz spotkać się ze zdaniem : “kliknij w link w bio” ) to 150 znaków, które możesz świetnie wykorzystać, by zaprezentować to, kim jesteś i czym się zajmujesz. Skoro liczba znaków jest ograniczona to skoncentruj się na tym, by dobrze je wykorzystać.

Dlaczego opis na Instagramie jest ważny?

To jeden z pierwszych elementów, które widzimy po wejściu na profil. Po wejściu na konto widzisz zdjęcie profilowe, opis oraz kilka ostatnich zdjęć. To dlatego bardzo ważne jest, by Twój opis był ciekawy, jasny. Powinien zachęcać do obserwowania i wykonania określonej akcji (np. do przejścia na blog, do strony z ofertą/prezentem ).

Pokaż ciekawie swoją markę. Napisz kim jesteś, czym się zajmujesz, co jest Twoją pasją. Daj znać obserwującym, co znajdą na Twoim profilu. Opisz, w czym możesz pomóc, co zyskają osoby, które zostaną z Tobą. Daj dobry powód do obserwowania. Następnie… dotrzymaj obietnicy. Obietnicy, powiesz? Tak – to co umieścisz w opisie to obietnica, którą dajesz swojej społeczności. Zadbaj o to, by treści, które umieszczasz były zgodne z tym, co obiecałaś w opisie. Trzymaj się swojego tematu.

Bio na Instagramie to także świetne miejsce do pokazania Twojej oferty i przekierowania ruchu  (np. na blog, zapisu na listę email). Właśnie w opisie możesz umieścić klikalny link (tak – jeden klikalny link na cały Twój profil! ). Wykorzystaj to miejsce i skieruj obserwujących tam, gdzie chcesz. Link w opisie możesz zmieniać, dlatego pamiętaj o uaktualnieniu :)

W opisie zachęć do wykonania konkretnej akcji, czyli do kliknięcia w umieszczony link czy kontakt z Tobą. Daj jasno znać na czym Ci zależy. To tak zwane wezwanie do działania (call to action – CTA).

TIP: Aby Twoje bio było bardziej czytelne i przyciągało uwagę – rozdziel tekst, użyj emoticon.

Sposoby na świetne bio :

♦ nagłówek – wytłuszczona część opisu – umieść tutaj esencję tego, co znajdziemy na profilu. Możesz umieścić także imię i nazwisko. To dodatkowe miejsce do wykorzystania, więc nie dubluj tego, co jest w nazwie profilu.

♦kim jesteś – w czym jesteś ekspertem, w czym pomagasz, jaką jesteś osobą

♦ wartość – pokaż odbiorcom wartość, korzyść, daj znać, co znajdą na Twoim profilu

♦ wezwanie do działania (CTA) – daj znać, na czym Ci zależy

♦ umieść link

możesz umieścić adres email – jeśli to dla Ciebie istotne

 

2.Wykorzystaj Instagram Stories

Kilka miesięcy temu Instagram wprowadził funkcję relacji. Cieszą się coraz większą popularnością , a obecnie korzysta z nich ponad 200 mln użytkowników Instagrama ( całkiem sporo, prawda? ). Ja również bardzo lubię tę funkcję i chętnie z niej korzystam.

W ostatnim czasie dostałam kilka zapytań od Was odnośnie  tej funkcji, stąd postanowiłam poruszyć ten temat. Pokażę Ci, jak jej używać i w jaki sposób zaprezentować to, czym się zajmujesz.

Instagramowe relacje to zdjęcia lub filmy. Są widoczne dla Twoich obserwujących (lub osób, które wejdą na Twój profil) przez 24 godziny, po czym znikają. Możesz do nich dodać naklejki, tekst, napisać coś.

TIP: Możesz umieścić kilka relacji i stworzyć historię lub umieścić instrukcję. Nagraj relację i zapisz ją na telefonie. Następnie wgraj jedną po drugiej !

Instagram Stories jest genialną okazją ku temu, by dać się poznać, budować społeczność, wzbudzać zainteresowanie.To kolejne miejsce, które możesz wykorzystać ku temu, by zapadać w pamięć i pokazać to, co jest dla Ciebie istotne. To genialne miejsce, by budować relacje ze swoją społecznością, ale i… promować swoją ofertę, produkty czy blog.

Możesz pokazać siebie jako eksperta, dzieląc się wskazówkami i poradami. To dobre miejsce, by pokazać kulisy. W świetny sposób możesz pokazać to, nad czym pracujesz i zapowiedzieć to, co za chwilę ujrzy światło dzienne (wydarzenie, oferta, post, kurs itp.). Gorąco zachęcam Cię do tego, by włączyć Instagram stories do Twojej strategii obecności w tym serwisie.

Jak wykorzystać Instagram Stories?

To, co pokażesz w relacjach zależy tylko od Ciebie. Uwierz mi, że masz bardzo dużo możliwości (może więcej niż teraz myślisz). Czasem widzę pytania : “Co mam tutaj zamieszczać? “. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi.

♦ Pokaż kulisy Twojej pracy – nad czym pracujesz, jak wygląda Twój dzień, w jakim miejscu pracujesz i co tworzysz

♦ Umieść krótkie instrukcje, tutoriale.

♦ Podziel się wskazówką, ulubionym narzędziem.

♦ Pokaż swój zespół, współpracowników.

♦ Zaprezentuj swój post blogowy, zaproś na inne profile.

♦ Pokaż swój produkt w użyciu, zaprezentuj ofertę specjalną.

♦ Umieść zapowiedź tego, co niedługo się pojawi – kurs, post, oferta, produkt.

♦ Pokaż swoją codzienność i daj się poznać !

♦ Pokaż materiały, bonusy.

♦ Umieszczaj kulisy – uchyl rąbka tajemnicy.

 

Sama widzisz, że pomysłów jest dużo, a to tylko mała część. Podejdź do tego kreatywnie i pokaż w ciekawy sposób swoją markę, pasję.

 

Poniżej znajdziesz listę z pomysłami – jak wykorzystać Instagram Stories oraz funkcję galerii zdjęć. Zainspiruj się i zobacz, co możesz wprowadzić u siebie.

listy-instagram-stories-galeria-zdjec

 

Jak stworzyć Instagram Stories?

Wiesz już, w jaki sposób możesz wykorzystać instagramowe relacje. Przed Tobą krótka cześć techniczna. Stwórz krok po kroku swoje story  !

Krok 1 : Przejdź do ekranu tworzenia relacji

Wybierz “+” przy ikonie Relacji. Możesz także nacisnąć na znak aparatu. Zostaniesz przeniesiona do miejsca, w którym możesz stworzyć relację.

Krok 2: Określ, co chcesz umieścić.

Na dole znajdziesz kilka możliwości :

Na żywo – możesz przeprowadzić transmisję na żywo na Instagramie. Transmisja trwa maksymalnie do 60 minut. Po zakończeniu – znika z relacji. Masz możliwość jej zapisu.

√ Normalny – tutaj możesz zrobić zdjęcie lub nagrać krótki film. Możesz także umieścić zdjęcie/film z Twojego telefonu (tylko te, które powstały w ciągu ostatnich 24 godzin). W tym celu przesuń palcem w dół po ekranie, by mieć do nich dostęp. Aby nagrać film przytrzymaj dłużej na znaku kółka :)

√ Boomerang – możesz nagrać krótki film, który będzie się zapętlał.

√ Bez użycia rąk – możesz nagrać film, bez konieczności przytrzymywania przycisku.

Aby obrócić kamerę na przednią, użyj ikony ze strzałkami.

Krok 3 : Dodaj swojej relacji ciekawego wyglądu !

Możesz ozdobić swoją relację. U góry masz dostępne naklejki – możesz dodać coś ciekawego, umieścić godzinę, dodać lokalizację. Dzięki ikonie pisaka – możesz napisać coś, narysować. Ikona z literami da Ci możliwość napisania tekstu.

 

Krok 4 : Zdecyduj, co zrobisz z relacją.

Swoją relację możesz usunąć, zapisać lub umieścić w relacji. Jeśli nie chcesz jej umieszczać wybierz “Anuluj” lub opuść ekran relacji. Możesz także ją zapisać poprzez przycisk “Zapisz” lub wgrać do relacji – wybierając “+” z napisem “Twoja relacja”.

Sama widzisz, że to nic trudnego :) Teraz pozostaje tylko dobrze wykorzystać tę funkcję i fajnie się bawić :)

3.Galeria zdjęć na Instagramie

A gdyby umieścić więcej treści w jednym poście? Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu funkcji galerii zdjęć. Możesz pokazać więcej i zaciekawić swoją marką. Post w formie albumu posiada dodatkową ikonę na zdjęciu. Po wybraniu takiego posta, wystarczy przesunąć w bok, by zobaczyć więcej.

galeria-zdjec-instagraminstagram-galeria-zdjec2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To kolejne miejsce, które możesz wykorzystać po to, by pokazać swoją markę, biznes czy blog w dobrym stylu. W albumie umieścisz do 10 zdjęć lub filmów. Każde z nich możesz edytować i wybrać filtry.

Możesz po prostu pokazać  więcej, nie zarzucając obserwujących dużą ilością zdjęć. W ciekawy sposób możesz pokazać swój produkt, detale czy kulisy. Możesz przygotować ciekawe zestawienie czy kolekcję. Poniżej znajdziesz listę z kilkoma pomysłami.

Jak wykorzystać galerię zdjęć na Instagramie?

♦ Pokaż kolekcję, serię produktów.

♦ Pogrupuj tematy – pokaż swoje treści w określonym kontekście.

♦ Zaprezentuj detale produktów czy ich funkcje.

♦ Wpuść obserwujących za kulisy – pokaż wydarzenie, spotkanie, miejsce pracy, zadania nad którymi pracujesz.

♦ Przedstaw swoich pracowników.

♦ Pokaż prezenty za zapis na listę email.

♦ Pokaż najlepsze posty blogowe.

♦ Umieść zapowiedź swojego produktu.

♦ Pokaż etapy tworzenia – produktu, kursu, posta blogowego.

Poniżej znajdziesz listę z pomysłami – jak wykorzystać Instagram Stories oraz funkcję galerii zdjęć. Zainspiruj się i zobacz, co możesz wprowadzić u siebie.

listy-instagram-stories-galeria-zdjec

Jak stworzyć galerię zdjęć?

Stworzenie albumu na Instagramie to kwestia kilku kliknięć. Pokażę Ci je w kilku krokach.

Krok 1 : Wybierz ikonę albumu

Na etapie dodawania zdjęcia/filmu – zobacz ikonę albumu ( 2 kwadraty). Wybierz ją, a następnie przejdź do wyboru treści.

Krok 2: Wybierz treści

Z galerii telefonu po prostu wybierz treści, które mają pokazać się w albumie. Możesz określić ich kolejność.

Krok 3: Edycja, filtry

Każde zdjęcie/video możesz edytować czy dodać filtry. Przy postach znajdziesz dodatkową ikonę – po jej wybraniu możesz dodać filtry, dokonać edycji. Gdy wszystko jest gotowe, przejdź dalej i dodaj opis do swojego posta :)

 

 

4.Pokaż się kreatywnie – aplikacje Instagrama : Boomerang, Layout

Istnieje bardzo dużo aplikacji do obróbki zdjęć na Instagramie. Masz w czym wybierać. O części z nich napisałam w poście o przydatnych narzędziach do Instagrama → Przydatne narzędzia do prowadzenia konta na Instagramie.

Sam Instagram posiada także aplikacje, które możesz wykorzystać, by pokazać się… kreatywnie.

♦ Layout for Instagram

Jest to aplikacja do tworzenia kolaży ze zdjęć. W kilka minut możesz przygotować ciekawy post, np. z kulisami Twojej pracy czy pokazujący ofertę.

To, co wystarczy zrobić to wybrać interesujące Cię zdjęcia, a następnie wybrać układ. Po jego wskazaniu, możesz zmieniać kolejność zdjęć w układzie, zastosować efekt lustrzanego odbicia, przerzucić, dodać obramowanie. Gotowe!

Stwórz ciekawy post na Instagramie i przyciągnij uwagę swoich obserwujących.

 

♦ Boomerang

A gdyby tak pokazać siebie na większym luzie? Pewnie, że tak! Za marką, blogiem, stoi człowiek z krwi i kości :) Możesz podejść na większym luzie i dostarczyć swoim obserwującym trochę rozrywki. Idealnie sprawdzi się do tego aplikacja Boomerang.

Boomerang – o co chodzi?

Wystarczy, że wybierzesz aplikację i nagrasz filmik. Koniecznie nagraj go w ruchu. Aplikacja będzie go przewijać do przodu i do tyłu, zapętlając go. Zresztą zobacz sama, jak to wygląda.

Przyciągnij uwagę i zaskocz swoich odbiorców. Pokaż produkt, historię w ciekawy i zabawny sposób. Podziel się sukcesem, pokaż swoją codzienność czy zadania.

Możesz pokazać swój produkt w użyciu, zaprezentować jego funkcję. Umieść relację z wydarzenia, ważne momenty. Celebruj sukcesy , pokaż to, co dzieje się za kulisami. Zabawna forma sprawi, że Twoje treści będą przyciągać wzrok.

 

 


 

Sama widzisz – na Instagramie masz wiele możliwości ku temu, by ciekawie, kreatywnie pokazać swoją markę i budować społeczność wokół tego, czym się zajmujesz. Pomyśl, co możesz zrobić z opisanymi (jak i pozostałymi ) funkcjami. Tylko od Ciebie zależy, jak je wykorzystasz.

 

A Ty – jak prezentujesz swoją markę? W jaki sposób wykorzystujesz opisane miejsca? Napisz w komentarzu o swoich pomysłach.

 

oferta_Magdalena_Bek

 

Może Ci się spodobać

47 komentarzy

Ewelina Mierzwińska 10 maja, 2017 - 11:13 am

Co za świetne zestawienie! ? Super pomysł z wykorzystaniem galerii do pokazania najlepszych postów – nie wpadłam na to, a chętnie wypróbuję!

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 10 maja, 2017 - 12:05 pm

Ewelina dziękuję za Twój komentarz :) Powiem Ci, że jak tworzyłam tę listę to coraz więcej pomysłów przychodziło mi do głowy :) O to też chodziło, by pokazać jak można wykorzystać dostępne funkcje, ale i zainspirować – może zrodzą się jakieś nowe pomysły :))

Reply
Ewelina Mierzwińska 10 maja, 2017 - 12:29 pm

Bo to tak jest, że jak się zaczyna wymyślać to później uruchamia się lawinę – i bardzo dobrze, oby tak zawsze było! :)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 10 maja, 2017 - 7:38 pm

Dokładnie, tak to właśnie jest :)) Oby tak było , by tych pomysłów nie zabrakło :)) Jakoś jestem o to spokojna :))

Reply
Beata Redzimska 10 maja, 2017 - 12:34 pm

Magda, świetnie przygotowany post. lubiłam kiedyś bardzo Boomerang, ale w pewnym momencie zdałam sobie sprawę, że boomeranguje sobie Bogu ducha winnego zwierzątka, ptaszek robi dwa kroki w przód i w tył. Ale w końcu odpuściłam to sobie, bo śmieszyło tylko mnie. Lubię karuzele zdjęć na Instagramie, planuję w ramach takiej karuzeli robić powtórki językowe z francuskiego. To rzeczywiście fajna funkcja i do tego nie efemeryczna. Uffffff. Pozdrawiam serdecznie Beata

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 10 maja, 2017 - 7:40 pm

Beata rozśmieszyłaś mnie z tym ptaszkiem :) Może kiedyś powrócisz do Boomeranga, byle z umiarem :)) Ale świetny pomysł na powtórki językowe :) Z kolei jeśli chodzi o Twoje tematy blogowe to mogą fajnie sprawdzić się porady zebrane razem :) Mi także podoba się ta funkcja, choć jeszcze widzę, że niewiele osób jej używa :)

Reply
Magdalena Górecka 10 maja, 2017 - 2:03 pm

Ja jestem ciekawa konwersji w reklamach na IG Stories, ale póki co nie mam czasu się zagłębić :)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 10 maja, 2017 - 7:42 pm

Też jestem ciekawa reklam w Stories:) Z tego, co czytałam – firmy, które testowały tę funkcję – miały dobre wyniki. Ciekawa jestem czy cele reklamowe będą inne, póki co tylko cel zasięg. Pewnie z czasem będzie ich więcej :) Wczoraj właśnie słyszałam, że nie wychodzi to tak drogo, tylko wiadomo – czy to się przełoży na realne efekty :) Nie wyświetlałam tam, trzeba kiedyś spróbować :)

Reply
Jud 10 maja, 2017 - 3:15 pm

Bardzo przydatne wskazówki i na pewno skorzystam, przede wszystkim muszę sie odważyć i spróbować insta stories, bo jeszcze nie miałam okazji ;)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 10 maja, 2017 - 7:46 pm

Witaj :) Dziękuję za Twój komentarz. Zachęcam Cię do wypróbowania Insta Stories, mam nadzieję, że znajdziesz pomysły :) Ja najpierw robiłam zdjęcia, nie miałam odwagi jeśli chodzi o filmik i mówienie do kamery:) Ale jednego dnia spróbowałam, więc czasem są zdjęcia, a czasem filmy:) Powiem Ci, że mam kilka Stories, które lubię oglądać :) Mam nadzieję, że spróbujesz:)

Reply
bastalena I Owsianka & Kawa 10 maja, 2017 - 3:29 pm

Super to przedstawiłaś :) Niestety ja cały czas korzystam z insta na komputerze i wiele z tych opcji mi przechodzi koło nosa :(

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 10 maja, 2017 - 7:47 pm

A tak- na komputerze niestety nie ma wielu opcji :/ Nie ma choćby stories, zresztą nie można dodawać też galerii, bo ją dodajemy z telefonu. Ale pewnie się to zmieni to poszalejesz :))

Reply
Mynio 10 maja, 2017 - 5:29 pm

Super informacje, od razu zmieniłam swój opis i upchnęłam ile się dało. Zauważyłam też, że jesteś socjologiem – bardzo mi miło, że Twoja notka mogłaby być również moją ;) Kocham słodycze :)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 10 maja, 2017 - 7:48 pm

Ale fajnie, bardzo się cieszę jeśli chodzi o Twoje bio :)) Ja zmieniam i zmieniam :) O proszę – nie wiedziałam, jeśli chodzi o studia socjologiczne :) Zobacz, ile mamy wspólnego :) Ja dopiero niedawno zrobiłam opis i wreszcie Gravatar :)) Bez słodkiego u mnie też ani rusz :)

Reply
Mynio 11 maja, 2017 - 9:16 am

Też zmieniam i zmieniam. Zawsze jest coś do poprawienia. A dokładnie dwa dni temu dowiedziałam się co to Gravatar :)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 12 maja, 2017 - 1:30 am

A to prawda :) Tak to chyba już jest. My też się zmieniamy , a nasze miejsca zmieniają się razem z nami. Wiadomo, że nie jakoś drastycznie, ale choć troszkę :)) Ja wiedziałam o Gravatarze, ale jakoś nie miałam czasu, by tym się zająć. To było zadanie z typu “do zrobienia kiedyś” :) A w sumie jak ustawiłam to cieszyłam się bardzo :))

Reply
Dariusz Mazur 10 maja, 2017 - 6:12 pm

Niewiele jest takich miejsc w internecie, gdzie można uzyskać tyle informacji o IG w jednym miejscu. Dziękuję, ciekawy blog :)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 10 maja, 2017 - 7:49 pm

Bardzo mi miło :) Cieszę się, że tyle informacji przydatnych znajdujesz. Staram się, by tak było, stąd cieszę się z takich komentarzy :)

Reply
zaciszerozmaitosci.pl 11 maja, 2017 - 6:30 pm

Niestety dla mnie Instagram to póki co czarna magia. Nie mam niestety czasu zająć się tym tematem. Dzięki Twojemu wpisowi wiem, za co mam się zabrać. Czasu, tylko czasu mi na to potrzeba. Kiedyś go znajdę, a wtedy wiem, gdzie szukać. Dziękuję!

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 12 maja, 2017 - 1:31 am

Miło mi gościć Cię na blogu :) Tak – z tym czasem bywa trudno. Coś o tym wiem :) Jeśli chodzi o sam Instagram to na blogu w sekcji “lekki marketing” jest już kilka artykułów na ten temat. Zwłaszcza na początek polecam “Profil na Instagramie – krok po kroku” – jest właśnie od początku opisane co i jak :) Jeśli miałabyś jakieś zapytania to z chęcią odpowiem :)

Reply
Anna Miodyńska Life in Harmony 11 maja, 2017 - 6:51 pm

Jak zwykle dużo konkretów albo właściwie same konkrety. Przede mną nowe wyzwanie insta stories – dzięki za wprowadzenie :)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 12 maja, 2017 - 1:33 am

Asiu to cieszę się, że znalazłaś informacje dla siebie :) Czekam w takim razie na twoje Insta Stories :) U mnie najpierw to były zdjęcia z napisami, bo nie mogłam się przełamać do innej formy. Aż do dnia gdy postanowiłam, że nagram i tak poszło :)) Teraz mieszam te formy.
Ahhh… u Ciebie jeszcze Paryż będzie do obejrzenia :) Cudownie :)

Reply
Przystanek Edukacja 12 maja, 2017 - 10:02 am

Bardzo przydatny artykuł, na pewno przyda się wkraczającym w instagramowy świat.

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 12 maja, 2017 - 6:58 pm

Dziękuję bardzo za komentarz :) Myślę sobie, że nie jest to tylko artykuł dla osób początkujących – widzę wiele osób, które są jakiś czas na Instagramie, a nie wykorzystują wielu funkcji. Chciałam także tym artykułem pokazać, że warto korzystać z możliwości, które daje serwis, właśnie po to, by stworzyć jeszcze ciekawsze miejsce i zapaść w pamięć. Czasem potrzeba tylko małej inspiracji, by działać :))

Reply
Monika | Paris by Moni 12 maja, 2017 - 11:07 am

Bardzo lubie Instagram, chociaz Insta Story na razie mnie przerastaja. Wole zrobic zdjecie i pozniej sie nim zajac i dopisac historie, bo trudno mi sie tak na szybko skupiac. Ale moze niedlugo sie przelamie, polubilam juz opcje “na zywo” na facebooku :) Kolejny wartosciowy artykul Magdo, tak trzymaj !

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 12 maja, 2017 - 7:00 pm

Monika dziękuję za Twój komentarz :)) Pewnie – wszystko trzeba dopasować do siebie :) Ja tylko pokazuję możliwości :) Ja akurat dość szybko przekonałam się do Stories i od razu mi się spodobała ta forma przekazu :)) Lubię także oglądać relacje innych osób.
A jeśli chodzi o Facebooka to czy tworzyłaś już swoje nagrania live ? :) Ja akurat do tego nie mogę się przekonać (by stworzyć swoją transmisję :)) ).

Reply
Monika | Paris by Moni 12 maja, 2017 - 7:31 pm

Robilam live, ale takie dla znajomych – wieza Eiffle i pozdrowienia ode mnie :) Nic wyszukanego. Zreszta na polaczeniu 3g obraz byl fatalny, wiec sobie darowalam. Musze miec dostep do dobrego wifi, o co na miescie wcale nie jest latwo.

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 15 maja, 2017 - 4:18 pm

Ale fajna relacja :) Mała rzecz, ale fajna :) No tak – z tym obrazem faktycznie problem. Ale co by nie było – bardzo fajny początek jeśli chodzi o live :))

Reply
Make Happy Life 12 maja, 2017 - 2:58 pm

Wyczerpałaś temat dogłębnie! Jestem mega zainspirowana i już działam z tym IG bo mimo, że go ogarniam to mam jakiś problem kwestią zdjęć, ich ogólną tematyką;)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 12 maja, 2017 - 7:00 pm

W takim razie bardzo się cieszę, że zainspirowałam :)) O to także chodzi, bo czasem wystarczy pokazać kilka pomysłów i nagle – rodzą się nowe :)) Bardzo, bardzo się cieszę :)))

Reply
Marlena I Bogate Myśli 12 maja, 2017 - 3:04 pm

No cóż, namówiłaś mnie ;) Bardzo lubię Instagram, ale chyba trochę go zaniedbałam ;) Plan na maj to ogarnąć te funkcje i zacząć ich używać ;)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 12 maja, 2017 - 7:01 pm

Ooo bardzo fajnie Marlena :)) Cieszę się :)) Dobra – to w maju Instagram :)) Trzymam za słowo :)

Reply
Milena | najlepszapora.pl 12 maja, 2017 - 7:27 pm

Nad Instagramem muszę popracować. Koniecznie muszę zmienić opis i bardziej rozkręcić działanie w Insta Stories. Bo o ile zależy mi, żeby sam profil był spójny i “ładny” to na stories można pokazać więcej niekoniecznie idealnej codzienności. A e-book koniecznie do nadrobienia, bo gdzieś mi umknął. :)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 15 maja, 2017 - 4:20 pm

Milena opis jest ważny to fakt. Powiem Ci, że dla mnie opisy są zawsze problemem – ciężko zmieścić się w ograniczonej ilości znaków :)) Ale plus taki, że można go zmieniać :) Nie wiem, czy już pobierałaś ( a jeśli nie to umieszczam ) – w cyklu wiosenne porządki pojawiło się zadanie nr 5 i jest właśnie o bio na Instagramie, link do strony umieszczam tutaj. https://www.magdabek.pl/wiosenne-porzadki-zadania/

Stories zdecydowanie nie musi być idealne i to jest fajne, że można chwycić za telefon i podzielić się chwilą :))

Reply
Milena | najlepszapora.pl 15 maja, 2017 - 6:51 pm

Z wielką chęcią zajrzę do tego zadania, bo od dłuższego czasu zastanawiam się jak to bio ugryźć ;)

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 16 maja, 2017 - 10:49 am

Milena gdybyś potrzebowała inspiracji lub chciałabyś , by spojrzeć chłodnym okiem to polecam się :))) Powodzenia :*

Reply
odNova.net 12 maja, 2017 - 11:39 pm

Uwielbiam Instagram choć nasza relacja trwa od niedawana. Wcześniej podchodziłam do niego jak do jeża. Dziś żałuję, że tak późno go założyłam.
Bardzo przydatne wskazówki.

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 15 maja, 2017 - 4:21 pm

To fajnie, że przekonałaś się do Instagrama :) Jak się okazuje jest całkiem przyjazny, prawda? :)) A co najbardziej lubisz? :)

Reply
The brzoza 14 maja, 2017 - 5:03 pm

Lubię obserwować profile na Instagramie. Sam jeszcze go nie obsługuję. Myślę, że Twój e-book rozwiąże moje problemy i przestanę się wahać jeśli chodzi o założenie konta.

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 15 maja, 2017 - 4:22 pm

Mam nadzieję, że tak będzie :) A gdy pojawią się dodatkowe zapytania to można śmiało pytać :) Mogę życzyć na przyszłość powodzenia, jeśli chodzi o działania na Instagramie ( o ile oczywiście zdecydujesz się założyć konto :) ).

Reply
Krystyna M. 16 maja, 2017 - 11:51 am

Oj, ten Instagram… Ale i tak zrobiłam postęp, bo kiedyś zarzekałam się: “nigdy Instagrama!” :) Okazuje się, że można, tylko trzeba znaleźć jakąś dobrą metodę, ja jeszcze szukam. Dziękuję za informacje – o galerii zdjęć na Insta w ogóle nie słyszałam!

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 17 maja, 2017 - 3:54 pm

Witaj Krystyna :) Pewnie, że można. Liczy się pomysł, ale i Twój styl :) To co mogę poradzić (by go odnaleźć ) – możesz przejść się po innych kontach i zobaczyć co działa, co nie, co Ci się podoba. Pomyśl o odbiorcach – co będzie dla nich ciekawe i wartościowe. Następnie pomyśl co możesz zaoferować. Możesz wypisać sobie pomysły na kartce i na tej podstawie stworzyć konto właśnie w swoim stylu :) Ważne jest to, by po wejściu na profil można było szybko stwierdzić czym się zajmujesz, o czym jest Twoje konto , jaką tematykę poruszasz. Czasem można zrobić test i pokazać kilku osobom – by określiły temat konta :) Bardzo ważne jest to, by opis (bio) były zgodne z tym, co jest na profilu. Oczywiście jeśli konto jest prowadzone prywatnie, do dokumentowania chwil to nie trzeba tak się tego trzymać :))

Reply
Justyna Szmuc 16 maja, 2017 - 12:58 pm

świetny wpis!

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 17 maja, 2017 - 3:55 pm

Cześć Justyna, witaj na blogu :) Bardzo dziękuję za miły komentarz. A Ty jakie formy najbardziej lubisz na Instagramie? :)

Reply
Aleksandra | Wild Rocks 30 maja, 2017 - 10:04 pm

Rany – tyle możliwości, a ja korzystam tylko z BIO i okazjonalnie z insta stories. Ale z drugiej strony – nie czuję tych aplikacji boomerangi i layout – zupelnie nie przemawia do mnie taka estetyka, wiec sama tez z tego nie korzystam. Jesli zaś chodzi o galerie – czuję jakiś niedosyt jesli chodzi o mozliwosci wykorzystania tej funkcji. Na FB dodawania wiekszej ilosci zdjec/albumow ma ten extra plus ze kazdy lajk pod zdjeciem bedzie zwiekszal ogolna widocznosc posta. Tu mamy lajk per galerie, nie per pojedyncze zdjecie.

Reply
Magda Bek (Lekka Zmiana Mamy) 31 maja, 2017 - 11:31 am

Aleksandra to jest właśnie fajne, że każdy wybiera, co chce umieszczać i jakie formaty :) Ja podaję tylko możliwości i inspiracje – a może akurat zrodzi się nowy pomysł :)) Jeśli chodzi o galerię to fakt, ale ja patrzę na to jak na fajną okazję, by ciekawie pokazać produkt/ofertę /blog czy w sumie to na co wpadniemy :) A tu już ogranicza nas tylko wyobraźnia :)

Reply
Geny po ojcu 10 października, 2017 - 11:05 pm

Bardzo ciekawy tekst, może dzięki Tobie odważne sie na pierwsze insta stories? dzięki? pozdrawiam?

Reply

Leave a Comment