Czy istnieją sposoby na to, by skuteczniej sprzedawać? Z pewnością istnieją wskazówki, które warto wypróbować i dostosować do swojej sytuacji i możliwości. W moim artykule nie znajdziesz złotych zasad. Podkreślałam nie raz, że na sprzedaż składa się wiele elementów. Same magiczne “triki” to za mało. Takie mam doświadczenia. Ważny jest klient, to jak się zachowujesz i prowadzisz rozmowę. Ważne jest…
Sprzedaż
-
-
Skuteczna komunikacja z klientem to bardzo ważny element w obsłudze i sprzedaży. Z jednej strony, chcemy dobrze zrozumieć naszego rozmówcę. Nam samym także zależy, by być prawidłowo zrozumianym. Warto postawić na dialog. Pomoże on budować relacje, bardziej poznać klienta. Jak rozmawiać, by być zrozumianym? Jak uniknąć niedomówień czy nieporozumień? Wreszcie jak sprawić, by nasz rozmówca poczuł się dobrze? Ważne jest…
-
Obsługa klientaRelacje z klientemSprzedaż
7 elementów, bez których nie wyobrażam sobie budowania relacji z klientem
by MagdaPodczas mojej pracy z klientami, stawianie na budowanie relacji, wraz z upływem czasu, było dla mnie coraz ważniejsze. Podczas tych kilku lat, przerobiłam różne sytuacje. Zauważyłam wiele elementów, które mogą mieć wpływ na budowanie relacji z klientem. Na temat każdego z nich mogłabym pisać długo. Z tych moich rozważań powstałaby książka. Swoją drogą – może to niezły pomysł. Jak myślisz?…
-
Jednym z trudniejszych elementów, które mogą pojawić się, gdy przestawiamy ofertę są obiekcje w sprzedaży. Wyobraź sobie, że dobrze znasz potrzeby klienta, przedstawiłaś świetnie swoją ofertę, było dużo pozytywnej energii i…. trafiasz na „ścianę”. Słyszysz „Nie jestem zainteresowana”, „Za drogo”, „Muszę się zastanowić”, „Konkurencja ma lepszą ofertę”. To są właśnie obiekcje. Znasz je? Ja znam – nawet bardzo dobrze. Podczas…