Magdalena Bek
  • O mnie
  • Rozmowa
  • oferta
  • Opinie
  • Pobierz materiały
  • Kontakt
Magdalena Bek
  • O mnie
  • Rozmowa
  • oferta
  • Opinie
  • Pobierz materiały
  • Kontakt

Sprzedaż

    Obsługa klientaRelacje z klientemSprzedaż

    Jak rozmawiać z trudnym klientem ? 6 ważnych zasad

    by Magda 20 czerwca, 2017
    20 czerwca, 2017
    0 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Obsługa klientaRelacje z klientemSprzedaż

    8 wskazówek, które pozwolą skuteczniej sprzedawać

    by Magda 11 kwietnia, 2017
    11 kwietnia, 2017

    Czy istnieją sposoby na to, by skuteczniej sprzedawać? Z pewnością istnieją wskazówki, które warto wypróbować i dostosować do swojej sytuacji i możliwości. W moim artykule nie znajdziesz złotych zasad. Podkreślałam nie raz, że na sprzedaż składa się wiele elementów. Same magiczne “triki” to za mało. Takie mam doświadczenia. Ważny jest klient, to jak się zachowujesz i prowadzisz rozmowę. Ważne jest…

    0 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Obsługa klientaRelacje z klientemSprzedaż

    5 zasad skutecznej komunikacji z klientem

    by Magda 21 lutego, 2017
    21 lutego, 2017

    Skuteczna komunikacja z klientem to bardzo ważny element w obsłudze i sprzedaży. Z jednej strony, chcemy dobrze zrozumieć naszego rozmówcę. Nam samym także zależy, by być prawidłowo zrozumianym. Warto postawić na dialog. Pomoże on budować relacje, bardziej poznać klienta. Jak rozmawiać, by być zrozumianym? Jak uniknąć niedomówień czy nieporozumień? Wreszcie jak sprawić, by nasz rozmówca poczuł się dobrze? Ważne jest…

    0 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Obsługa klientaRelacje z klientemSprzedaż

    7 elementów, bez których nie wyobrażam sobie budowania relacji z klientem

    by Magda 27 grudnia, 2016
    27 grudnia, 2016

    Podczas mojej pracy z klientami, stawianie na budowanie relacji, wraz z upływem czasu, było dla mnie coraz ważniejsze. Podczas tych kilku lat, przerobiłam różne sytuacje. Zauważyłam wiele elementów, które mogą mieć wpływ na budowanie relacji z klientem. Na temat każdego z nich mogłabym pisać długo. Z tych moich rozważań powstałaby książka. Swoją drogą – może to niezły pomysł. Jak myślisz?…

    0 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Obsługa klientaRelacje z klientemSprzedaż

    Obiekcje w sprzedaży – jak sobie z nim radzić ?

    by Magda 6 grudnia, 2016
    6 grudnia, 2016

    Jednym z trudniejszych elementów, które mogą pojawić się, gdy przestawiamy ofertę są obiekcje w sprzedaży. Wyobraź sobie, że dobrze znasz potrzeby klienta, przedstawiłaś świetnie swoją ofertę, było dużo pozytywnej energii i…. trafiasz na „ścianę”. Słyszysz „Nie jestem zainteresowana”, „Za drogo”, „Muszę się zastanowić”, „Konkurencja ma lepszą ofertę”. To są właśnie obiekcje. Znasz je? Ja znam – nawet bardzo dobrze. Podczas…

    0 FacebookTwitterPinterestEmail

Zobacz ofertę

PRZECHODZĘ DO OFERTY

Najnowsze posty

  • [WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Patrycją Bukowską
  • [WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Anetą Wróbel
  • [WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Moniką Fabiańską
  • [WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Anetą Łapką

FACEBOOK

Facebook

Instagram

Please enter an Access Token

@2016 -Magdalena Bek . All Right Reserved.
Polityka prywatności


Back To Top

Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania strony, w celu analizy ruchu na stronie, zapewniania funkcji społecznościowych oraz korzystania z narzędzi marketingowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Zamknij