post gościnny: Ola Gościniak, autorka bloga Jestem interaktywna autorka książki Bądź online Tworzenie strony internetowej to szereg działań, które wpływają na rozwój Twojej firmy bądź bloga, wyświetlanie w wyszukiwarkach oraz wizerunek eksperta w sieci. Warto poznać dobre praktyki, dzięki którym Twoje działania będą przynosiły jeszcze lepsze efekty. Wbrew pozorom takie drobne rzeczy mogą wpływać na całokształt Twojego istnienia w sieci.…
Gościnnie
-
-
post gościnny : Justyna Kozioł – justynakoziol.com Małe biznesy w dużych mediach – czy to możliwe? Marketing i PR w małym biznesie są jak jazda bez trzymanki. Dosłownie, bo z braku czasu i zasobów często nie wiadomo, czego złapać się najpierw: mediów społecznościowych, pisania bloga, wysyłki newslettera, występów na konferencjach? Brak czasu to tylko jedna z przyczyn, dla których…
-
post gościnny – Jolanta Kopeć, Pracownia rozwoju – jolantakopec.pl Jak to się zaczęło? Czy zdarzało Ci się w szkole nie zgłaszać do odpowiedzi, mimo, że znałaś wynik zadania? Mnie tak. Ktoś inny podnosił rękę, mówił dokładnie to co myślałam i dostawał piątkę. Tak wyglądało moje pierwsze spotkanie z brakiem pewności siebie. Inni zbierali dobre oceny a ja byłam na siebie…
-
biznesGościnnie
O tym jak mój model biznesowy przenika się z social mediami! (post gościnny)
by Magdapost gościnny : Kasia Pszonicka – autorka bloga The Owner&Co. Kiedy zaczynałam działalność online (a było to jakieś 5 lat temu!) moje pojęcie o nich kończyło się na etapie, że jest Facebook i skoro używam go prywatnie to z prowadzeniem fanpage też sobie dam radę. Czyli było to pojęcie blade. Szybko okazało się, że korzystanie z mediów społecznościowych do promocji…
-
Post gościnny : Sylwia Dąbrowska – Teacherka Witam Was serdecznie. Bardzo się cieszę, że mogę być gościem u Magdy na blogu i miło mi, że mogę przekazać Wam parę wskazówek jak lepiej prezentować się przed kamerą. Nagrałam video, które trwa 30 minut. Dla łatwiejszej nawigacji przedstawię tu w punktach o czym mówię w nagraniu. 1.Dlaczego warto jest nagrywać i otwierać…
-
GościnnieMarketing internetowySocial media
Skuteczne infografiki – 5 zasad tworzenia i wykorzystywania infografik w komunikacji marki
by MagdaPost gościnny : Gosia Zimniak z bloga gosiazimniak.pl Infografiki to świetny sposób na przedstawienie informacji w atrakcyjny, zapadający w pamięć, a zarazem czytelny sposób. Są bardzo popularne – na pewno widziałaś już niejedną . Jeśli nie, to zachęcam do zajrzenia do mojego portfolio → http://gosiazimniak.pl/portfolio/ A być może myślałaś o włączeniu infografik w komunikację swojej marki lub chciałabyś publikować…
-
biznesGościnnie
Prawne aspekty prowadzenia biznesu online – jak to jest z tą działalnością gospodarczą?
by MagdaPost gościnny: Justyna Głębocka, adwokat, www.kancelariagig.pl Dzisiejsze czasy i nowoczesna technologia dają nam niesamowite możliwości. Nikogo już nie dziwi prowadzenie dobrze prosperującego biznesu z domu, przy małym biurku z dziećmi u boku. Świat online otworzył się przed nami nie tylko w kontekście rozrywki, ale także dał możliwość prowadzenia własnej firmy i zarabiania bez konieczności wychodzenia z domu. Obserwujemy ten rozwój…
-
Post gościnny : Dagmara Sobczak z bloga Socjopatka Współprace blogowe rządzą się swoimi prawami. Nie czuję się w tej dziedzinie ekspertem, ale pewne doświadczenie mam, więc Madzia poprosiła mnie, abym podzieliła się tym z Wami. To, co wiem o współpracach blogowych, to nie jest jakaś prawda objawiona, ale powiem Wam nie tylko o tym, jak podejmować współprace na blogu, ale także…
-
Wpis gościnny – lavideo.pl Wideo jest coraz bardziej popularne w internecie – według niektórych badań już 80% internautów preferuje taką formę przekazu. Dlaczego odbiorcy lubią treści wideo? Bo mogą zobaczyć to, czego nie da się opisać słowami – a wtedy chętniej się angażują i łatwiej jest im podjąć np. decyzje zakupowe. Co to oznacza dla Ciebie? Wideo to doskonała forma,…