Przeczytaj wywiad z Mariolą Olkowicz i poznaj sposoby na budowanie marki w internecie.
Gościnnie
-
-
GościnnieMarketing internetowySocial media
[WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Sylwią Dąbrowską
by MagdaPrzeczytaj wywiad z Sylwią Dąbrowską, która podzieli się swoimi sposobami na budowanie marki w internecie.
-
post gościnny: Karolina Wilk, autorka programu Wyjdź z szafy i bądź dumną właścicielką swojego biznesu O odwadze mogłabym rozprawiać godzinami, przywołując co raz to nowe jej oblicza i obszary. Z nią jest tak, że nie jest do końca możliwa do zdefiniowania. Dla jednych akt odwagi to wyruszenie jachtem na 3 miesiące z małymi dzieciakami na pokładzie, dla innych poprowadzenie webinaru…
-
GościnnieMarketing internetowy
Poznaj przydatne lifehacki w WordPressie – działaj szybciej i efektywniej! (post gościnny)
by Magdapost gościnny: Ola Gościniak, autorka bloga Jestem interaktywna autorka książki Bądź online Tworzenie strony internetowej to szereg działań, które wpływają na rozwój Twojej firmy bądź bloga, wyświetlanie w wyszukiwarkach oraz wizerunek eksperta w sieci. Warto poznać dobre praktyki, dzięki którym Twoje działania będą przynosiły jeszcze lepsze efekty. Wbrew pozorom takie drobne rzeczy mogą wpływać na całokształt Twojego istnienia w sieci.…
-
post gościnny : Justyna Kozioł – justynakoziol.com Małe biznesy w dużych mediach – czy to możliwe? Marketing i PR w małym biznesie są jak jazda bez trzymanki. Dosłownie, bo z braku czasu i zasobów często nie wiadomo, czego złapać się najpierw: mediów społecznościowych, pisania bloga, wysyłki newslettera, występów na konferencjach? Brak czasu to tylko jedna z przyczyn, dla których…
-
post gościnny – Jolanta Kopeć, Pracownia rozwoju – jolantakopec.pl Jak to się zaczęło? Czy zdarzało Ci się w szkole nie zgłaszać do odpowiedzi, mimo, że znałaś wynik zadania? Mnie tak. Ktoś inny podnosił rękę, mówił dokładnie to co myślałam i dostawał piątkę. Tak wyglądało moje pierwsze spotkanie z brakiem pewności siebie. Inni zbierali dobre oceny a ja byłam na siebie…
-
biznesGościnnie
O tym jak mój model biznesowy przenika się z social mediami! (post gościnny)
by Magdapost gościnny : Kasia Pszonicka – autorka bloga The Owner&Co. Kiedy zaczynałam działalność online (a było to jakieś 5 lat temu!) moje pojęcie o nich kończyło się na etapie, że jest Facebook i skoro używam go prywatnie to z prowadzeniem fanpage też sobie dam radę. Czyli było to pojęcie blade. Szybko okazało się, że korzystanie z mediów społecznościowych do promocji…
-
Post gościnny : Sylwia Dąbrowska – Teacherka Witam Was serdecznie. Bardzo się cieszę, że mogę być gościem u Magdy na blogu i miło mi, że mogę przekazać Wam parę wskazówek jak lepiej prezentować się przed kamerą. Nagrałam video, które trwa 30 minut. Dla łatwiejszej nawigacji przedstawię tu w punktach o czym mówię w nagraniu. 1.Dlaczego warto jest nagrywać i otwierać…
-
GościnnieMarketing internetowySocial media
Skuteczne infografiki – 5 zasad tworzenia i wykorzystywania infografik w komunikacji marki
by MagdaPost gościnny : Gosia Zimniak z bloga gosiazimniak.pl Infografiki to świetny sposób na przedstawienie informacji w atrakcyjny, zapadający w pamięć, a zarazem czytelny sposób. Są bardzo popularne – na pewno widziałaś już niejedną . Jeśli nie, to zachęcam do zajrzenia do mojego portfolio → http://gosiazimniak.pl/portfolio/ A być może myślałaś o włączeniu infografik w komunikację swojej marki lub chciałabyś publikować…
- 1
- 2