Jak zrobić ładne relacje na Instagramie? W moim wpisie znajdziesz 3 aplikacje, które sprawią że Twoje InstaStory będzie przyciągało uwagę.
Social media
-
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
4 błędy przez które Twoje social media nie działają
by MagdaCzy Twoje działania w mediach społecznościowych nie przynoszą zamierzonych efektów? Przeczytaj post i poznaj 4 błędy, które sprawiają, że działania w social mediach nie działają.
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak stworzyć wyróżnione relacje na Instagramie?
by MagdaZdjęcie: Agnieszka Werecha – Osińska Sekcja Stories na Instagramie szybko się rozwija – wprowadzane są nowe funkcje. Jeśli jeszcze nie korzystasz z Instagram Stories to zachęcam Cię do przyjrzenia się temu miejscu oraz do działania! Jeśli używasz relacji to pomyśl, jak możesz je wykorzystać jeszcze lepiej, aby pokazać swój biznes czy blog. W grudniu poprzedniego roku (2017 r.) Instagram wprowadził…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Skąd brać pomysły na posty w mediach społecznościowych? 4 sprawdzone sposoby!
by MagdaO czym pisać na Facebooku, Instagramie i w innych serwisach? Skąd brać pomysły na posty w mediach społecznościowych? Czy też zadajesz te pytania, szukasz odpowiedzi? Jeśli tak to dobrze trafiłaś. W moim poście znajdziesz 4 sprawdzone sposoby na treści. Między nami powiem, że to jedno z częstszych pytań, które otrzymuję. Rozumiem, dlaczego się pojawia. Chcemy, aby nasze posty były ciekawe,…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Sklep na Instagramie, Instagram TV, udostępnianie postów, czyli 4 ostatnie nowości w social media (+ PDF do pobrania)
by MagdaMedia społecznościowe rozwijają się szybko, wprowadzane są nowe funkcje. Czasem ciężko nadążyć. Można się frustrować, mówiąc “Znowu prowadzili coś nowego”, ale można też przyjrzeć się nowościom, które są wprowadzane i zastanowić się, jak można wykorzystać je u siebie – do rozwoju biznesu lub bloga. Zachęcam Cię do korzystania z nowości, testowania. Nowe funkcje przyciągają uwagę. Jeśli zaczniesz je stosować szybko,…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak budować profesjonalny wizerunek w mediach społecznościowych? 5 wskazówek do zastosowania od zaraz
by MagdaMedia społecznościowe dają Ci możliwość docierania do klientów – możesz pokazać to, czym się zajmujesz, możesz budować swoją pozycję eksperta. Możesz nawiązywać nowe znajomości, relacje z partnerami biznesowymi. Możesz docierać do czytelników swojego bloga. Możesz tutaj bardzo wiele. Pamiętaj jednak o bardzo ważnej rzeczy – to co publikujesz w sieci, w tym w mediach społecznościowych – zostaje. Pierwsze wrażenie. Wizerunek.…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Gdzie szukać zdjęć do mediów społecznościowych – moich 5 ulubionych banków zdjęć
by MagdaZdjęcia i grafiki w mediach społecznościowych przyciągają uwagę podczas scrollowania tablicy (czy to na Facebooku, Instagramie czy w innym serwisie). Jeśli zadbamy o spójność i styl grafik to ułatwiamy także szybkie skojarzenie z marką. To momentami trudne zadanie, ale możliwe. Gdy przeglądam swoją tablicę na Facebooku, z łatwością rozpoznaję grafiki czy zdjęcia od kilku obserwowanych przeze mnie profili. Zdjęcia możemy…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
5 powodów dla których warto budować listę email
by MagdaDużo piszę o mediach społecznościowych. Nic dziwnego – w końcu to temat, którym się zajmuję (także zawodowo). Jest jednak pewne niebezpieczeństwo – zbytnie skupienie się tylko na działaniach w social media. Ważne jest szersze spojrzenie, uwzględnienie celów, które chcemy osiągnąć, jak i innych działań. Media społecznościowe nie istnieją w próżni, nie są oderwanym tworem. Podczas pracy z moimi klientami, właśnie…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Tworzenie treści w mediach społecznościowych – 14 wskazówek, na które warto postawić (+ narzędzie)
by MagdaZdjęcie: Agnieszka Werecha Jednym z często pojawiających się wyzwań w temacie mediów społecznościowych jest tworzenie treści. To chyba druga pozycja, zaraz po tym, jak docierać do klientów. Tak – tworzenie dobrych, przyciągających, atrakcyjnych treści jest wyzwaniem. Dlaczego? Nie wystarczy tylko opublikować kilka postów i czekać, aż coś będzie się działo. Czekać, aż zwiększy się ruch na stronie, aż zbudujesz świadomość…