Nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem jeśli napiszę, że w mediach społecznościowych mamy dużo treści. Praktycznie codziennie, scrollujemy Facebooka patrząc, co ciekawego się dzieje. Na niektóre posty praktycznie w ogóle nie zwracamy uwagi. Inne sprawiają, że zatrzymujemy się na nich. Tak samo robią Twoi klienci czy osoby czytające Twój blog. Dobra wiadomość jest taka, że to właśnie Twoje posty mogą przyciągąć…
Social media
-
-
Nie wiem, jak to wygląda u Ciebie, ale ja podczas swojej pracy w wielu przypadkach wybieram komputer. Łatwiej mi się wtedy pracuje. Natomiast telefon, także ułatwia mi funkcjonowanie i szybkie “ogarnięcie” wielu spraw. Na dodatek jest często pod ręką. Skoro telefon to aplikacje. Myślę, że wcale nie mam ich tak wiele (co jakiś czas muszę robić miejsce na nowe rzeczy…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Profil LinkedIN – o czym pamiętać? Kilka wskazówek na start
by MagdaW dzisiejszym artykule zajmę się wprowadzeniem do kolejnego serwisu, a mianowicie LinkedIN. Czy warto zakładać tam profil? To częste pytanie, które od Was dostaję. Serwis ten to nie tylko okazja do znalezienia nowej pracy czy szukania ofert (choć może dobrze sprawdzić się do tego celu). To miejsce, które daje kilka innych możliwości. Prowadząc swój profil LinkedIn możesz pokazać siebie jako…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak działać efektywniej w mediach społecznościowych? 6 pytań
by MagdaW mediach społecznościowych czeka na nas dużo wyznań. Z jednej strony chcemy osiągać nasze cele, a z drugiej strony angażować społeczność. Trzeba znaleźć złoty środek, by zrealizować to, co chcemy, a jednocześnie stworzyć ciekawą komunikację. Nie jest to jedyne wyzwanie. Kolejnym z nich jest duża ilość postów, treści. Jak przyciągnąć uwagę i przebić się z naszym komunikatem? Jak wciągnąć odbiorców…
-
GościnnieMarketing internetowySocial media
Skuteczne infografiki – 5 zasad tworzenia i wykorzystywania infografik w komunikacji marki
by MagdaPost gościnny : Gosia Zimniak z bloga gosiazimniak.pl Infografiki to świetny sposób na przedstawienie informacji w atrakcyjny, zapadający w pamięć, a zarazem czytelny sposób. Są bardzo popularne – na pewno widziałaś już niejedną . Jeśli nie, to zachęcam do zajrzenia do mojego portfolio → http://gosiazimniak.pl/portfolio/ A być może myślałaś o włączeniu infografik w komunikację swojej marki lub chciałabyś publikować…
-
Marketing internetowySocial media
Biznes lokalny w mediach społecznościowych. 10 wskazówek, o których warto pamiętać
by MagdaOstatnio otrzymałam zapytanie : jak korzystać z mediów społecznościowych, gdy prowadzimy lokalny biznes. Postanowiłam odpowiedzieć na to pytanie. Szczerze mówiąc – sama zaczęłam zastanawiać się, jakie są różnice (musiałam ruszyć moje szare komórki !) Informacje, które umieszczam na blogu można odnieść praktycznie do każdego biznesu lub bloga. Oczywiście – zawsze trzeba je dopasać do siebie i po prostu przetestować. Tak…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Piksel Facebooka, czyli przydatny fragment kodu
by MagdaJakiś czas temu słowo „Piksel Facebooka” niemal nie dawało mi spać. Przekopałam się przez mnóstwo informacji, poszerzałam swoją wiedzę na kursach z tematu reklamy na FB i zadawałam mnóstwo pytań (jestem bardzo dociekliwa !). Wiem, że sama możesz mieć dużo pytań. Właśnie dlatego postanowiłam napisać ten artykuł, by pokazać Ci w kilku krokach, że to, co może wydawać się skomplikowane,…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Harmonogram treści w mediach społecznościowych. 5 etapów, aby go stworzyć
by MagdaZdania na temat tworzenia harmonogramu treści są różne. Jedne osoby stawiają na spontaniczność, inne na konkretny plan. Ja należę do tej drugiej grupy ;) Nie zamierzam Cię przekonywać, co jest lepsze. Pokazuję Ci tylko moją perspektywę i spojrzenie. Dzielę się wskazówkami, które mi pomagają. Może stwierdzisz : ” to nie jest dla mnie” i to jest ok. A może powiesz…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
7 pytań do Ciebie zanim opublikujesz post w mediach społecznościowych
by MagdaCzy istnieje przepis na post idealny w mediach społecznościowych ? Pewnie nie, bo gdyby tak było – zarówno Ty, jak i ja miałybyśmy same posty, które są genialne. Dzisiejszy post będzie zawierał mnóstwo pytań, więc uprzedzam Cię już teraz. Postaram się jednak, by był ciekawy, ale i skłonił Cię do kilku przemyśleń. Zobacz… dlaczego jest tak, że ciężko o taki…