Zdjęcie: Agnieszka Werecha Jednym z często pojawiających się wyzwań w temacie mediów społecznościowych jest tworzenie treści. To chyba druga pozycja, zaraz po tym, jak docierać do klientów. Tak – tworzenie dobrych, przyciągających, atrakcyjnych treści jest wyzwaniem. Dlaczego? Nie wystarczy tylko opublikować kilka postów i czekać, aż coś będzie się działo. Czekać, aż zwiększy się ruch na stronie, aż zbudujesz świadomość …
Marketing internetowy
-
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak docierać do klientów poprzez media społecznościowe? 7 sposobów, które warto wypróbować
by MagdaJak docierać do klientów poprzez media społecznościowe? Często widzę takie pytanie, sama także otrzymuję je w wiadomościach. Serwisy społecznościowe są dobrym narzędziem do tego, aby docierać do klientów czy czytelników bloga. Celowo używam tutaj słowa „narzędzia”, bo to one mają Ci pomóc w realizacji tego celu. Nie jest jednak tak, że założysz konto w różnych serwisach i odbiorcy nagle (jakimś …
-
Nie wiem, jak to wygląda u Ciebie, ale ja podczas swojej pracy w wielu przypadkach wybieram komputer. Łatwiej mi się wtedy pracuje. Natomiast telefon, także ułatwia mi funkcjonowanie i szybkie „ogarnięcie” wielu spraw. Na dodatek jest często pod ręką. Skoro telefon to aplikacje. Myślę, że wcale nie mam ich tak wiele (co jakiś czas muszę robić miejsce na nowe rzeczy …
-
Post gościnny : Sylwia Dąbrowska – Teacherka Witam Was serdecznie. Bardzo się cieszę, że mogę być gościem u Magdy na blogu i miło mi, że mogę przekazać Wam parę wskazówek jak lepiej prezentować się przed kamerą. Nagrałam video, które trwa 30 minut. Dla łatwiejszej nawigacji przedstawię tu w punktach o czym mówię w nagraniu. 1.Dlaczego warto jest nagrywać i otwierać …
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak działać efektywniej w mediach społecznościowych? 6 pytań
by MagdaW mediach społecznościowych czeka na nas dużo wyznań. Z jednej strony chcemy osiągać nasze cele, a z drugiej strony angażować społeczność. Trzeba znaleźć złoty środek, by zrealizować to, co chcemy, a jednocześnie stworzyć ciekawą komunikację. Nie jest to jedyne wyzwanie. Kolejnym z nich jest duża ilość postów, treści. Jak przyciągnąć uwagę i przebić się z naszym komunikatem? Jak wciągnąć odbiorców …
-
GościnnieMarketing internetowySocial media
Skuteczne infografiki – 5 zasad tworzenia i wykorzystywania infografik w komunikacji marki
by MagdaPost gościnny : Gosia Zimniak z bloga gosiazimniak.pl Infografiki to świetny sposób na przedstawienie informacji w atrakcyjny, zapadający w pamięć, a zarazem czytelny sposób. Są bardzo popularne – na pewno widziałaś już niejedną . Jeśli nie, to zachęcam do zajrzenia do mojego portfolio → http://gosiazimniak.pl/portfolio/ A być może myślałaś o włączeniu infografik w komunikację swojej marki lub chciałabyś publikować …
-
Lekki MarketingMarketing internetowy
Jak stworzyć przyciągający lead magnet, czyli prezent za zapis?
by MagdaJeśli chcesz budować swoją listę email – koniecznie zainteresuj się tematem lead magnet, czyli prezentem za zapis. Dlaczego? To skuteczny sposób na budowanie Twojej bazy. To także nagroda za to, że klient czy czytelnik zostawi Ci cenną rzecz – swój adres email. Twój prezent powinien więc być bardzo wartościowy i pomocny. Oczywiście – możesz budować swoją listę email bez niego, …
-
Nie wiem, czy wiesz, ale w momencie publikacji tego posta (29.08.2017 r.) mój blog ma równo rok. Początkowo miałam napisać post z posumowaniem, ale takie pojawiło się w lipcu. Pomyślałam, że napiszę coś hiper przydatnego. Taki będzie ten post. Gdy zakładasz blog, nikt nie wie o jego istnieniu (może poza rodziną, kilkoma znajomymi). Kilka postów czeka na blogu, może kilka …
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Harmonogram treści w mediach społecznościowych. 5 etapów, aby go stworzyć
by MagdaZdania na temat tworzenia harmonogramu treści są różne. Jedne osoby stawiają na spontaniczność, inne na konkretny plan. Ja należę do tej drugiej grupy ;) Nie zamierzam Cię przekonywać, co jest lepsze. Pokazuję Ci tylko moją perspektywę i spojrzenie. Dzielę się wskazówkami, które mi pomagają. Może stwierdzisz : ” to nie jest dla mnie” i to jest ok. A może powiesz …