W mediach społecznościowych czeka na nas dużo wyznań. Z jednej strony chcemy osiągać nasze cele, a z drugiej strony angażować społeczność. Trzeba znaleźć złoty środek, by zrealizować to, co chcemy, a jednocześnie stworzyć ciekawą komunikację. Nie jest to jedyne wyzwanie. Kolejnym z nich jest duża ilość postów, treści. Jak przyciągnąć uwagę i przebić się z naszym komunikatem? Jak wciągnąć odbiorców…
Marketing internetowy
-
-
GościnnieMarketing internetowySocial media
Skuteczne infografiki – 5 zasad tworzenia i wykorzystywania infografik w komunikacji marki
by MagdaPost gościnny : Gosia Zimniak z bloga gosiazimniak.pl Infografiki to świetny sposób na przedstawienie informacji w atrakcyjny, zapadający w pamięć, a zarazem czytelny sposób. Są bardzo popularne – na pewno widziałaś już niejedną . Jeśli nie, to zachęcam do zajrzenia do mojego portfolio → http://gosiazimniak.pl/portfolio/ A być może myślałaś o włączeniu infografik w komunikację swojej marki lub chciałabyś publikować…
-
Lekki MarketingMarketing internetowy
Jak stworzyć przyciągający lead magnet, czyli prezent za zapis?
by MagdaJeśli chcesz budować swoją listę email – koniecznie zainteresuj się tematem lead magnet, czyli prezentem za zapis. Dlaczego? To skuteczny sposób na budowanie Twojej bazy. To także nagroda za to, że klient czy czytelnik zostawi Ci cenną rzecz – swój adres email. Twój prezent powinien więc być bardzo wartościowy i pomocny. Oczywiście – możesz budować swoją listę email bez niego,…
-
Nie wiem, czy wiesz, ale w momencie publikacji tego posta (29.08.2017 r.) mój blog ma równo rok. Początkowo miałam napisać post z posumowaniem, ale takie pojawiło się w lipcu. Pomyślałam, że napiszę coś hiper przydatnego. Taki będzie ten post. Gdy zakładasz blog, nikt nie wie o jego istnieniu (może poza rodziną, kilkoma znajomymi). Kilka postów czeka na blogu, może kilka…
-
Marketing internetowySocial media
Biznes lokalny w mediach społecznościowych. 10 wskazówek, o których warto pamiętać
by MagdaOstatnio otrzymałam zapytanie : jak korzystać z mediów społecznościowych, gdy prowadzimy lokalny biznes. Postanowiłam odpowiedzieć na to pytanie. Szczerze mówiąc – sama zaczęłam zastanawiać się, jakie są różnice (musiałam ruszyć moje szare komórki !) Informacje, które umieszczam na blogu można odnieść praktycznie do każdego biznesu lub bloga. Oczywiście – zawsze trzeba je dopasać do siebie i po prostu przetestować. Tak…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Piksel Facebooka, czyli przydatny fragment kodu
by MagdaJakiś czas temu słowo „Piksel Facebooka” niemal nie dawało mi spać. Przekopałam się przez mnóstwo informacji, poszerzałam swoją wiedzę na kursach z tematu reklamy na FB i zadawałam mnóstwo pytań (jestem bardzo dociekliwa !). Wiem, że sama możesz mieć dużo pytań. Właśnie dlatego postanowiłam napisać ten artykuł, by pokazać Ci w kilku krokach, że to, co może wydawać się skomplikowane,…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Harmonogram treści w mediach społecznościowych. 5 etapów, aby go stworzyć
by MagdaZdania na temat tworzenia harmonogramu treści są różne. Jedne osoby stawiają na spontaniczność, inne na konkretny plan. Ja należę do tej drugiej grupy ;) Nie zamierzam Cię przekonywać, co jest lepsze. Pokazuję Ci tylko moją perspektywę i spojrzenie. Dzielę się wskazówkami, które mi pomagają. Może stwierdzisz : ” to nie jest dla mnie” i to jest ok. A może powiesz…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
7 pytań do Ciebie zanim opublikujesz post w mediach społecznościowych
by MagdaCzy istnieje przepis na post idealny w mediach społecznościowych ? Pewnie nie, bo gdyby tak było – zarówno Ty, jak i ja miałybyśmy same posty, które są genialne. Dzisiejszy post będzie zawierał mnóstwo pytań, więc uprzedzam Cię już teraz. Postaram się jednak, by był ciekawy, ale i skłonił Cię do kilku przemyśleń. Zobacz… dlaczego jest tak, że ciężko o taki…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Mini audyt w mediach społecznościowych (+lista do pobrania)
by MagdaTwoje profile w mediach społecznościowych to świetne miejsca, by pokazać markę, budować zaufanie, zaprezentować swoją ofertę, podzielić się pasją. Pozwolą Ci dotrzeć do nowych osób, jak i utrzymać i rozwijać relacje z obecnymi klientami czy czytelnikami bloga. Brzmi nieźle, prawda? Z pewnością. Tu pojawia się pytanie : skoro tak jest to dlaczego wciąż napotykamy na problemy? Dlaczego istnieją profile, na…