Magdalena Bek
  • O mnie
  • Rozmowa
  • oferta
  • Opinie
  • Pobierz materiały
  • Kontakt
Magdalena Bek
  • O mnie
  • Rozmowa
  • oferta
  • Opinie
  • Pobierz materiały
  • Kontakt

Marketing internetowy

    GościnnieMarketing internetowySocial media

    Skuteczne infografiki – 5 zasad tworzenia i wykorzystywania infografik w komunikacji marki

    by Magda 19 września, 2017
    19 września, 2017
    1 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Lekki MarketingMarketing internetowy

    Jak stworzyć przyciągający lead magnet, czyli prezent za zapis?

    by Magda 6 września, 2017
    6 września, 2017

    Jeśli chcesz budować swoją listę email – koniecznie zainteresuj się tematem lead magnet, czyli prezentem za zapis. Dlaczego? To skuteczny sposób na budowanie Twojej bazy. To  także nagroda za to, że klient czy czytelnik zostawi Ci cenną rzecz – swój adres email. Twój prezent powinien więc być bardzo wartościowy i pomocny. Oczywiście – możesz budować swoją listę email bez niego,…

    0 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Lekki MarketingMarketing internetowy

    5 skutecznych sposobów na promocję bloga

    by Magda 29 sierpnia, 2017
    29 sierpnia, 2017

    Nie wiem, czy wiesz, ale w momencie publikacji tego posta (29.08.2017 r.) mój blog ma równo rok. Początkowo miałam napisać post z posumowaniem, ale takie pojawiło się w lipcu. Pomyślałam, że napiszę coś hiper przydatnego. Taki będzie ten post. Gdy zakładasz blog, nikt nie wie o jego istnieniu (może poza rodziną, kilkoma znajomymi). Kilka postów czeka na blogu, może kilka…

    1 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Marketing internetowySocial media

    Biznes lokalny w mediach społecznościowych. 10 wskazówek, o których warto pamiętać

    by Magda 10 sierpnia, 2017
    10 sierpnia, 2017

    Ostatnio otrzymałam zapytanie : jak korzystać z mediów społecznościowych, gdy prowadzimy lokalny biznes. Postanowiłam odpowiedzieć na to pytanie. Szczerze mówiąc – sama zaczęłam zastanawiać się, jakie są różnice (musiałam ruszyć moje szare komórki !)  Informacje, które umieszczam na blogu można odnieść praktycznie do każdego biznesu lub bloga. Oczywiście – zawsze trzeba je dopasać do siebie i po prostu przetestować. Tak…

    1 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Lekki MarketingMarketing internetowySocial media

    Piksel Facebooka, czyli przydatny fragment kodu

    by Magda 1 sierpnia, 2017
    1 sierpnia, 2017

    Jakiś czas temu słowo „Piksel Facebooka” niemal nie dawało mi spać. Przekopałam się przez mnóstwo informacji, poszerzałam swoją wiedzę na kursach z tematu reklamy na FB i zadawałam mnóstwo pytań (jestem bardzo dociekliwa !). Wiem, że sama możesz mieć dużo pytań. Właśnie dlatego postanowiłam napisać ten artykuł, by pokazać Ci w kilku krokach, że to, co może wydawać się skomplikowane,…

    0 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Lekki MarketingMarketing internetowySocial media

    Harmonogram treści w mediach społecznościowych. 5 etapów, aby go stworzyć

    by Magda 11 lipca, 2017
    11 lipca, 2017

    Zdania na temat tworzenia harmonogramu treści są różne. Jedne osoby stawiają na spontaniczność, inne na konkretny plan. Ja należę do tej drugiej grupy ;) Nie zamierzam Cię przekonywać, co jest lepsze. Pokazuję Ci tylko moją perspektywę i spojrzenie. Dzielę się wskazówkami, które mi pomagają. Może stwierdzisz : ” to nie jest dla mnie” i to jest ok. A może powiesz…

    0 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Lekki MarketingMarketing internetowySocial media

    7 pytań do Ciebie zanim opublikujesz post w mediach społecznościowych

    by Magda 1 czerwca, 2017
    1 czerwca, 2017

    Czy istnieje przepis na post idealny w mediach społecznościowych ? Pewnie nie, bo gdyby tak było – zarówno Ty, jak i ja miałybyśmy same posty, które są genialne. Dzisiejszy post będzie zawierał mnóstwo pytań, więc uprzedzam Cię już teraz. Postaram się jednak, by był ciekawy, ale i skłonił Cię do kilku przemyśleń. Zobacz… dlaczego jest tak, że ciężko o taki…

    3 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Lekki MarketingMarketing internetowySocial media

    Mini audyt w mediach społecznościowych (+lista do pobrania)

    by Magda 17 maja, 2017
    17 maja, 2017

    Twoje profile w mediach społecznościowych to świetne miejsca, by pokazać markę, budować zaufanie, zaprezentować swoją ofertę, podzielić się pasją. Pozwolą Ci dotrzeć do nowych osób, jak i utrzymać i rozwijać relacje z obecnymi klientami czy czytelnikami bloga. Brzmi nieźle, prawda? Z pewnością. Tu pojawia się pytanie : skoro tak jest to dlaczego wciąż napotykamy na problemy? Dlaczego istnieją profile, na…

    0 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Lekki MarketingMarketing internetowySocial media

    4 miejsca na Instagramie – pokaż ciekawie swoją markę

    by Magda 9 maja, 2017
    9 maja, 2017

    Instagram jest świetnym miejscem, w którym możesz zaprezentować swoją markę, w dobrym stylu. Zaangażowanie jest nawet kilkanaście razy większe niż w innych serwisach, więc wykorzystaj to ! Wprowadzane są nowe funkcję, dzięki który masz jeszcze więcej możliwości. To od Ciebie zależy co z nimi zrobisz. Możesz w ciekawy sposób ( i przyciągający uwagę) pokazać Twój biznes, blog czy zarazić pasją.…

    1 FacebookTwitterPinterestEmail
  • Lekki MarketingMarketing internetowySocial media

    Jak stworzyć plan treści w mediach społecznościowych, by działać skuteczniej ? (+przykładowy plan treści)

    by Magda 25 kwietnia, 2017
    25 kwietnia, 2017

    Plan treści w mediach społecznościowych to dobra baza wyjściowa do dalszych działań. To także świetny wstęp do stworzenia harmonogramu treści. Wykonując ten krok – będzie Ci łatwiej prowadzić profile w serwisach społecznościowych. Nie będziesz więcej zastanawiać się, co umieścisz. Dzięki wcześniejszemu przygotowaniu, będziesz mieć gotowe tematy, a na dodatek zrobisz solidne rozeznanie. Stworzenie planu to także część strategii obecności w…

    1 FacebookTwitterPinterestEmail
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Zobacz ofertę

PRZECHODZĘ DO OFERTY

Najnowsze posty

  • [WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Patrycją Bukowską
  • [WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Anetą Wróbel
  • [WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Moniką Fabiańską
  • [WYWIAD] Jak budować markę w internecie? Wywiad z Anetą Łapką

FACEBOOK

Facebook

Instagram

Please enter an Access Token

@2016 -Magdalena Bek . All Right Reserved.
Polityka prywatności


Back To Top

Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania strony, w celu analizy ruchu na stronie, zapewniania funkcji społecznościowych oraz korzystania z narzędzi marketingowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Zamknij