Jak zrobić ładne relacje na Instagramie? W moim wpisie znajdziesz 3 aplikacje, które sprawią że Twoje InstaStory będzie przyciągało uwagę.
Marketing internetowy
-
-
Lekki MarketingLekkie narzędziaMarketing internetowy
[Lekkie narzędzia] Jak w prosty sposób umożliwić klientowi umówienie się na konsultację? Narzędzie Calendly
by MagdaCzas na kolejny wpis z cyklu „lekkie narzędzia”. Dowiedz się, jak w prosty sposób umożliwić klientowi umówienie się na konsultację, rozmowę z Tobą. W tutorialu poznasz narzędzie, z którego aktualnie korzystam, czyli Calendly. Dzięki niemu zarówno Ty, jak i klient oszczędzicie czas na wyborze terminu rozmowy. Umówienie się na rozmowę będzie szybkie i łatwe.
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
4 błędy przez które Twoje social media nie działają
by MagdaCzy Twoje działania w mediach społecznościowych nie przynoszą zamierzonych efektów? Przeczytaj post i poznaj 4 błędy, które sprawiają, że działania w social mediach nie działają.
-
Lekki MarketingMarketing internetowy
Jak stworzyć newsletter, który będzie chętnie czytany? 9 wskazówek, które Ci w tym pomogą
by MagdaPo co mam wysyłać newsletter? Nie chcę wysyłać spamu – może tak myślisz? Mam nadzieję, że nie, ale jeśli o to się obawiasz to w moim artykule chcę Ci pokazać, jak stworzyć newsletter, który będzie chętnie otwierany i czytany. Newsletter, który nie będzie spamem, ale wartościowymi i ciekawymi informacjami, które wysyłasz do swoich czytelników. Nie jest sztuką zbudować listę email, …
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak stworzyć wyróżnione relacje na Instagramie?
by MagdaZdjęcie: Agnieszka Werecha – Osińska Sekcja Stories na Instagramie szybko się rozwija – wprowadzane są nowe funkcje. Jeśli jeszcze nie korzystasz z Instagram Stories to zachęcam Cię do przyjrzenia się temu miejscu oraz do działania! Jeśli używasz relacji to pomyśl, jak możesz je wykorzystać jeszcze lepiej, aby pokazać swój biznes czy blog. W grudniu poprzedniego roku (2017 r.) Instagram wprowadził …
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Skąd brać pomysły na posty w mediach społecznościowych? 4 sprawdzone sposoby!
by MagdaO czym pisać na Facebooku, Instagramie i w innych serwisach? Skąd brać pomysły na posty w mediach społecznościowych? Czy też zadajesz te pytania, szukasz odpowiedzi? Jeśli tak to dobrze trafiłaś. W moim poście znajdziesz 4 sprawdzone sposoby na treści. Między nami powiem, że to jedno z częstszych pytań, które otrzymuję. Rozumiem, dlaczego się pojawia. Chcemy, aby nasze posty były ciekawe, …
-
GościnnieMarketing internetowy
Poznaj przydatne lifehacki w WordPressie – działaj szybciej i efektywniej! (post gościnny)
by Magdapost gościnny: Ola Gościniak, autorka bloga Jestem interaktywna autorka książki Bądź online Tworzenie strony internetowej to szereg działań, które wpływają na rozwój Twojej firmy bądź bloga, wyświetlanie w wyszukiwarkach oraz wizerunek eksperta w sieci. Warto poznać dobre praktyki, dzięki którym Twoje działania będą przynosiły jeszcze lepsze efekty. Wbrew pozorom takie drobne rzeczy mogą wpływać na całokształt Twojego istnienia w sieci. …
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak budować profesjonalny wizerunek w mediach społecznościowych? 5 wskazówek do zastosowania od zaraz
by MagdaMedia społecznościowe dają Ci możliwość docierania do klientów – możesz pokazać to, czym się zajmujesz, możesz budować swoją pozycję eksperta. Możesz nawiązywać nowe znajomości, relacje z partnerami biznesowymi. Możesz docierać do czytelników swojego bloga. Możesz tutaj bardzo wiele. Pamiętaj jednak o bardzo ważnej rzeczy – to co publikujesz w sieci, w tym w mediach społecznościowych – zostaje. Pierwsze wrażenie. Wizerunek. …
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
5 powodów dla których warto budować listę email
by MagdaDużo piszę o mediach społecznościowych. Nic dziwnego – w końcu to temat, którym się zajmuję (także zawodowo). Jest jednak pewne niebezpieczeństwo – zbytnie skupienie się tylko na działaniach w social media. Ważne jest szersze spojrzenie, uwzględnienie celów, które chcemy osiągnąć, jak i innych działań. Media społecznościowe nie istnieją w próżni, nie są oderwanym tworem. Podczas pracy z moimi klientami, właśnie …