Jak zrobić ładne relacje na Instagramie? W moim wpisie znajdziesz 3 aplikacje, które sprawią że Twoje InstaStory będzie przyciągało uwagę.
Marketing internetowy
-
-
Lekki MarketingLekkie narzędziaMarketing internetowy
[Lekkie narzędzia] Jak w prosty sposób umożliwić klientowi umówienie się na konsultację? Narzędzie Calendly
by MagdaCzas na kolejny wpis z cyklu “lekkie narzędzia”. Dowiedz się, jak w prosty sposób umożliwić klientowi umówienie się na konsultację, rozmowę z Tobą. W tutorialu poznasz narzędzie, z którego aktualnie korzystam, czyli Calendly. Dzięki niemu zarówno Ty, jak i klient oszczędzicie czas na wyborze terminu rozmowy. Umówienie się na rozmowę będzie szybkie i łatwe.
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
4 błędy przez które Twoje social media nie działają
by MagdaCzy Twoje działania w mediach społecznościowych nie przynoszą zamierzonych efektów? Przeczytaj post i poznaj 4 błędy, które sprawiają, że działania w social mediach nie działają.
-
Lekki MarketingMarketing internetowy
Jak stworzyć newsletter, który będzie chętnie czytany? 9 wskazówek, które Ci w tym pomogą
by MagdaPo co mam wysyłać newsletter? Nie chcę wysyłać spamu – może tak myślisz? Mam nadzieję, że nie, ale jeśli o to się obawiasz to w moim artykule chcę Ci pokazać, jak stworzyć newsletter, który będzie chętnie otwierany i czytany. Newsletter, który nie będzie spamem, ale wartościowymi i ciekawymi informacjami, które wysyłasz do swoich czytelników. Nie jest sztuką zbudować listę email,…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak stworzyć wyróżnione relacje na Instagramie?
by MagdaZdjęcie: Agnieszka Werecha – Osińska Sekcja Stories na Instagramie szybko się rozwija – wprowadzane są nowe funkcje. Jeśli jeszcze nie korzystasz z Instagram Stories to zachęcam Cię do przyjrzenia się temu miejscu oraz do działania! Jeśli używasz relacji to pomyśl, jak możesz je wykorzystać jeszcze lepiej, aby pokazać swój biznes czy blog. W grudniu poprzedniego roku (2017 r.) Instagram wprowadził…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Skąd brać pomysły na posty w mediach społecznościowych? 4 sprawdzone sposoby!
by MagdaO czym pisać na Facebooku, Instagramie i w innych serwisach? Skąd brać pomysły na posty w mediach społecznościowych? Czy też zadajesz te pytania, szukasz odpowiedzi? Jeśli tak to dobrze trafiłaś. W moim poście znajdziesz 4 sprawdzone sposoby na treści. Między nami powiem, że to jedno z częstszych pytań, które otrzymuję. Rozumiem, dlaczego się pojawia. Chcemy, aby nasze posty były ciekawe,…
-
GościnnieMarketing internetowy
Poznaj przydatne lifehacki w WordPressie – działaj szybciej i efektywniej! (post gościnny)
by Magdapost gościnny: Ola Gościniak, autorka bloga Jestem interaktywna autorka książki Bądź online Tworzenie strony internetowej to szereg działań, które wpływają na rozwój Twojej firmy bądź bloga, wyświetlanie w wyszukiwarkach oraz wizerunek eksperta w sieci. Warto poznać dobre praktyki, dzięki którym Twoje działania będą przynosiły jeszcze lepsze efekty. Wbrew pozorom takie drobne rzeczy mogą wpływać na całokształt Twojego istnienia w sieci.…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Sklep na Instagramie, Instagram TV, udostępnianie postów, czyli 4 ostatnie nowości w social media (+ PDF do pobrania)
by MagdaMedia społecznościowe rozwijają się szybko, wprowadzane są nowe funkcje. Czasem ciężko nadążyć. Można się frustrować, mówiąc “Znowu prowadzili coś nowego”, ale można też przyjrzeć się nowościom, które są wprowadzane i zastanowić się, jak można wykorzystać je u siebie – do rozwoju biznesu lub bloga. Zachęcam Cię do korzystania z nowości, testowania. Nowe funkcje przyciągają uwagę. Jeśli zaczniesz je stosować szybko,…
-
Lekki MarketingMarketing internetowySocial media
Jak budować profesjonalny wizerunek w mediach społecznościowych? 5 wskazówek do zastosowania od zaraz
by MagdaMedia społecznościowe dają Ci możliwość docierania do klientów – możesz pokazać to, czym się zajmujesz, możesz budować swoją pozycję eksperta. Możesz nawiązywać nowe znajomości, relacje z partnerami biznesowymi. Możesz docierać do czytelników swojego bloga. Możesz tutaj bardzo wiele. Pamiętaj jednak o bardzo ważnej rzeczy – to co publikujesz w sieci, w tym w mediach społecznościowych – zostaje. Pierwsze wrażenie. Wizerunek.…